A.

Idag är en helt fantastisk dag.
En dröm har gått i uppfyllelse. Jo, så är det.

På kvällen har vi varit ute och firat som sig bör, ätit gott och druckit ett glas bubbel på kvarterskrogen. Nu är det läggdags – upp sju som vanligt.

Snacka om att jag kommer att somna lycklig.

(Och jag vet, har man sagt A får man säga B. Men jag får faktiskt inte säga B. Ännu.)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till A.

  1. Amanda Westlander skriver:

    Härligt härligt Annika !All all all lycka till!

  2. Mia skriver:

    Säg b säg b säg b! Och grattis till dej vad det nu än är!

    • Annika skriver:

      TACK!Man kan säga såhär:Ett nytt uppdrag gör att jag i höst kommer att kunna skriva klart min bok och fortsätta med nästa i serien, och slipper leta upp ett nytt jobb på redaktion. Själva jobbuppdraget är HELT fantastiskt, och att jag får tid att skriva mina böcker är nästan ännu mer fantastiskt. Jag är SÅ HIMLA GLAD!

  3. Reb skriver:

    Är det något som är legalt i Sverige?

Kommentera

