Maaat. Och mamma.

Finaste mamma är i Sverige. Nu blir det lunch.

Tur, för jag har suttit och letat recept till ett matjobb i flera timmar och har fått hålla munnen stängd för att inte dregla ner hela tangentbordet.

Jo! Just det. Aftonbladetbloggarna har genomgått ett litet ansiktslyft, och från och med nu slipper vi de där idiotiska siffrorna. Den gamla länken funkar fortfarande, men nu kan man också skriva in blogg.aftonbladet.se/beautifulones. Så kommer ni hit.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Maaat. Och mamma.

  1. Weirdo skriver:

    Awwww….alltid kul när föäldrarna kommer på besök…mina kommer hit och hälsar på till jul…längtar som sjutton!ha det så trevligt!!!

  2. henrik skriver:

    Tyvärr har det blivit sämre för oss oms följer via RSS. Nu får man inga kompletta inlägg i sin läsare längre. En i-landsproblem förvisso, men har du chansen får du gärna påpeka för ansvariga.

    • Annika skriver:

      Jag mailade vidare din kommentar, detta var svaret:”Det blir full RSS vad det lider. Tekniken ska bara hitta rätt knapp så kommer det iång…”

  3. Darling skriver:

    du ska väl inte haka på hypen att ge ut en matlagningsbok med plagierade recept?? 🙂

    • Annika skriver:

      Hahaha! Nej, så fancy är det inte. Bara ett vanligt matknäck till Aftonbladet Söndag där jag jobbar. Sådant där själadödande tråkgöra som ”den nya” alltid får på sitt bord (med all rätt).

  4. henrik skriver:

    De har hittat rätt knapp. Eftersom jag i princip aldrig kommenterat innan (tror jag) kan jag ju passa på att säga att trots att jag antagligen inte tillhör den stora målgruppen för bloggen (halvgammal, bitter man) så uppskattar jag den enormt. Keep up the good work.

Kommentera

