Läs!



Läs Belinda Olssons otroligt intressanta och tänkvärda krönika här.

(Jag hade tyckt att den var lika bra även om inte Belinda refererat till mig som sin ”absoluta favoritkrönikör”, men jag kan villigt erkänna att jag blev sanslöst smickrad.)

Hennes krönika är en vidareutveckling av den jag skrev i veckans Sofis mode. Läs både den (i tidningen) och Belindas (på nätet). Bara gör’t!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Läs!

  1. Johanna skriver:

    Grymt bra krönika hon skrivit, och jag förstår att du blev smickrad! Hade jag också blivit… sjukt smickrad. Ska köpa Sofis mode på väg hem från biblioteket och läsa din krönika, glömde det igår, är så van att du påminner på bloggen =) Så coolt att du inspirerat henne att skriva om liknande ämne! Kram!

  2. Lina skriver:

    Hon hade skrivit en mycket bra krönika, jag blev så inspirerad att jag skrev ett inlägg om det på min blogg. Läs om du vill. 🙂

  3. Evis skriver:

    Väldigt bra krönika, tack för tipset, jag är lite dålig på att läsa andra tidningar än Göteborgs-Posten.

Kommentera

