Veckans krönika.

Ni läser veckans krönika i Sofis mode, hoppas jag.
Dels för att den är bra.
Dels för att nästa krönika knyter an till den, och den borde alltså inte hoppas över.

Så himla fint att få läsa om vad ni har för er idag! Det önskar jag att jag fick veta varje dag. Hålla lite koll på er. En slags illusion om närhet.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Veckans krönika.

  1. Johanna skriver:

    Ska helt klart läsa! Älskar dina krönikor mest i världen!

  2. Lina skriver:

    Jag skulle gärna läsa men den enda affären i den här märkliga byn får bara in ett ex och det var någon som hunnit före mig. Snopet.

  3. Sanna skriver:

    Jag har tio kronor att leva på till på måndag! TIO! Det räcker inte till Sofis Mode, det kan jag tala om för dig. Nu kan jag inte köpa nästa veckas heller för då kommer jag sitta och grubbla över vad den här veckans handlade om. Upplys mig när de publiceras på nätet så jag kan läsa de där.Med vänliga hälsningarDitt Största Fan

  4. Tiina skriver:

    Jag hoppas få läsa dem när de kommer upp på nätet. Av nån konstig anledning så finns de inte här på Nya Zeeland ;-).Men just nu har jag just gått upp, äter frukost och ska skriva uppgifter till skolan idag 😛

Kommentera

