Mums!

Recept på min fantastiska flintastektårta:

1) Lägg tre råa flintastekar ovanpå varandra.

2) Skiva jordgubbar och lägg dem på stekarna.

3) Färdig – varsågod att sukta dina vegetarianvänner!

Vego-David var nog rätt sugen. Nästan redo att tänka om. Det ser man ju.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Mums!

  1. Reb skriver:

    Kul att se att fördomarna om veggon stämmer (tänker på utseendet).

    • Annika skriver:

      Jaså? Vilka fördomar då?Jag tänker spontant dreads och trasiga Converse. Inte rakade snubbar som spenderar alldeles för mycket pengar på svindyr vintage.

  2. Jaha skriver:

    Fördomar om folk som tänker på sin omvärld med lite omtanke? Moget!

    • Annika skriver:

      Herregud. Man måste få se på både människor och företeelser med humor. Om du påstår att du aldrig har förutfattade meningar om någon skulle jag gissa att du förmodligen inte är helt ärlig.

  3. Sanna U skriver:

    Jordgubbar!?!?!?!? ÅT ni dom sen? 🙂 (De veganer och vegetarianer jag känner (en hel del) respekterar och accepterar mitt köttätande, även när jag tillagar maten framför dom. Och jag gör samma sak inför deras val. Och det var även så när jag själv var vegetarian. Så att Annika hade en tallrik råvaror med sig till grillen är väl ingenting konstigt.)

  4. Johanna skriver:

    Vilken fin sjal du har, vackra färger. Var kommer den ifrån?

    • Annika skriver:

      Tack! Den är från Monki, tror jag bestämt. Har haft den i stort sett varje dag sedan jag köpte den. Den känns som jag.

  5. Rebecca skriver:

    dregel dregel…älska kött.

  6. Helena skriver:

    Hmmm… jag tror jag föredrar morotstårta =) Iallafall rått…

  7. Amanda skriver:

    åååh, va gott det där såg ut =)

Kommentera

