Idag.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Idag.

  1. Red Lipstick skriver:

    Åh fiiina bilder!Men måste få fråga har du opererat brösten??

    • Annika skriver:

      Haha, va? Nej. De är som de alltid varit. Lite mittemellan, sådär. Varken i vägen eller obefintliga. Jag skulle aldrig, aldrig, aldrig någonsin operera dem. Både av ideologiska skäl och för att jag är livrädd för sjukhus och smärta. Och för att jag varken vill att de ska vara större eller mindre. förstås.

  2. sanny skriver:

    Men gud vad vacker du är! Och din blogg är fantastisk! Ha en fin lördagskväll.

  3. Desdichado skriver:

    kul att du vågar va dig själv

  4. Weirdo skriver:

    Gillar din frisyr skarpt!!! En fråga just…hur ställer du dig till långt hår? Har du haft långt hår förr?

    • Annika skriver:

      Vad rar du är. Jag håller på att växa ut håret för en filmroll i höst, AVSKYR den här jäkla mellanlängden. Jag älskar kort hår, både ”pojkfrisyrer” och kort page, och långt hår. Men när det varken är kort eller långt, inte går att sätta upp, inte går att sätta luggen bakom öronen… nej, usch. Ingen hit. Men det blir ju inte långt utan att man går igenom mellanlängden (om man inte kör hårförlägning förstås, och det är jag helt ointresserad av). Jag har haft långt hår många gånger, men det slutar alltid med att jag klipper mig riktigt kort. Senast var förra sommaren, då såg jag ut såhär: http://tinyurl.com/pweuwv, http://tinyurl.com/ptff97, http://tinyurl.com/qmnmpe.

  5. evelina skriver:

    Du är så fin!

  6. Weirdo skriver:

    JAg kollade just in länken där du har långt hår…Gud så himla fin du är…jag tror du är den enda jag vet som är lika fin i kort/halv långt hår som långt…oerhört fin är du! Inte för att det spelar någon roll hur folk ser ut…men i alla fall kul att ge folk komplimanger :o) Hoppas din helg har vart fin…

  7. Amanda Westlander skriver:

    fina fina du! Läste din kommentar om frisyrer, jag hatar mellanlängden när det inte är någon frisyr , jag är sjukt sugen på att klippa av det, det växer ändå ut igen. Håret är en såpass stor del, att det känns som ett nytt kapitel i livet med en ny frisyr. Spännande med en filmroll!! grattisgrattisgrattis!!

Kommentera

