Finast.

Om jag någonsin regisserar en amerikansk film ska NYCs ljuvligaste konstnärsflicka Viron Fry spela huvudrollen.

Bara så att ni vet.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Finast.

  1. Amina K skriver:

    Det låter som en brilliant idé!

  2. Blomsterjenta skriver:

    Så fin hun er! Hvor fant du henne? Og har hun en blogg?

    • Annika skriver:

      Ja, hon är helt ljuvlig. Vi blev Facebookvänner av en slump för ett och ett halvt år sedan och har mailat sedan dess. Hon är helt, helt fantastisk. När jag åker till New York ska vi dricka vin ute på hennes fire escape och åka ut på landet och cykla. Jag längtar lite.Men nej, någon blogg har hon inte. Tyvärr.

  3. Åh! Jag vill också inspirera till sådant!

  4. evelina skriver:

    Vad glad jag blir när man får ett svar tillbaka på sin kommentar. Jag vill bara berätta hur jävla bra jag tycker att du är. Du bryr dig om dina läsare, du inspirerar, du gör mig så glad. Du är så mycket mer än alla andra bloggare, du bryr dig. Du är en stor förebild för mig och för många andra unga tjejer också skulle jag tro.

    • Annika skriver:

      Och JAG blir så jäkla glad av dina ord. Det ska du veta. Har läst igenom hela din blogg nu och du är så otroligt fin. Jag tycker om dig.

  5. evelina skriver:

    sv: Det är den första bok jag läser av Johanna Nilsson. Den är så bra. Jag måste verkligen läsa de andra också!

    • Annika skriver:

      Snacka om att du måste!”Hon går genom tavlan, ut ur bilden” ska du också läsa. Och ”Rebell med frusna fötter”.

  6. Sanny skriver:

    Jag kan bara hålla med Evelina; aldrig under min tid på nätet har jag stött på en bloggare som bryr sig så mycket som du gör. Åh. Jag älskar att vara här inne och läsa allt det fina och bra som du skriver, varje dag.

    • Annika skriver:

      Och jag blir så glad att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till. Ni är så jävla jävla fina. Tusen kramar till dig!(Tittade runt i din blogg. Du är så bra.)

  7. Sanny skriver:

    Passar också på att berätta att jag faktiskt såg dig för någon månad sen. Vi var ute på utflykt (jag är förskolevikarie) och mötte dig när du promenerade nere vid vattnet. Hade sett din blogg i något sammanhang då men inte riktigt läst den, dock uppenbarligen memorerat ditt ansikte :)Minns att du log mot barnen vilket var så fint, för det är långt ifrån alla som gör det.

  8. sanne skriver:

    Fruktansvärt vacker. Låten likaså, Au Revoir Simone är helt underbara…

Kommentera

