Gött, göttigare, göttigast.

Ja, ja, jaaa. Jag vet att det är sjukt tråkigt med matbilder i bloggar.

Men det var ju så jäkla GÖTT.

Mississippi Inn på Nytorgsgatan i Stockholm, ladies and gentlemen!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Gött, göttigare, göttigast.

  1. Lina skriver:

    Chevréost och pecannötter på bröd med sallad och vadå? Chokladsås? Antagligen inte…Såg fruktasvärt gott ut, problemet är bara att jag nu blev hungrig och jag har inte tillgång till mat just nu. Damn.

  2. W skriver:

    Bilder på mat är inte ett dugg tråkigt, utan tvärtom ofta väldigt vackert och inspirerande. =) Men det handlar väl också om vad man är intresserad av.. Tycker man att det är skoj med att laga mat så ger det ju såklart mer

  3. Bi skriver:

    Ja, matbilder är sjukt tråkigt. Men, ja mat är gott!!!

  4. Paperback Lover skriver:

    Ååh, nu är jag lite less på att behöva skriva in Namn, E-post och Blogg-namn varje gång jag skall kommentera här. Andra bloggar ”kommer ihåg” mig.’Chèvre-toasten ser helt ljuvlig ut! Chokladsås? Jag gissar på balsamicokräm 🙂

Kommentera

