Swedish meatballs.

Idag åt jag lunch i solen (okej, i skuggan, men solen sken en meter ifrån oss) i sällskap av dessa spexiga herrar.

Köttbullar, potatis, gräddsås och lingonsylt serverades. Nästan lika gott som på IKEA.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Swedish meatballs.

  1. Johanna P. skriver:

    Du får mig att vilja göra något jag lovat mig själv att inte göra igen, att färga håret svart. Jag tänker sluta titta i din blogg.

  2. Fridah skriver:

    Ameh! LYCKO!

  3. helena skriver:

    ÄR det inte IKEA man ser i bakgrunden då?? =)

Kommentera

