I said good day!

Igår var jag hos en naprapat. Om en halvtimme ska jag till kiropraktorn, för tredje gången på knappt tre veckor. Minst två besök till hos naprapaten de närmaste veckorna.

Mina ryggproblem får hemskt, hemskt gärna ta slut någon gång.

Annars är det en fin dag. Jag har fått en ny rolig artikel att jobba med, är pigg och utvilad efter att för en gångs skull fått en god natts sömn, ska luncha med min fina Sofia och ikväll är planen att skriva klart en krönika som känns som att den kan bli riktigt intressant. Med andra ord: all is well.

Jag tänkte att ni kanske ville veta det, eller så.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till I said good day!

  1. Josefin skriver:

    Gott det! Fin ny bild också!

  2. hjartesmil skriver:

    å, så fint, fine annika! suss på nasen!

  3. weirdo skriver:

    Kan forsta dig, ryggont kan vara aningen psykiskt nedbrytande efter ett tag…ungefar som skoskav…Hoppas du blir battre snart!

  4. pp skriver:

    jag ghar fått otroligt bra hjälp med min rygg på Under Construction som ligger på riddargatan 12, mycket kompetent och trevlig kiropraktor som även jobbar med en grymt effektiv träning under behandlingen (redcord) tel dit 08-6114300 och du kommer inte att behöva så många gånger dit! lycka till

  5. Maria skriver:

    Du har inte provat att ligga på spikmatta??Utför mirakel på onda ryggar!! :)Seriös kommentar: Min och min sambo har riktigt risiga ryggar av allt datahängande. Väldigt mycket bättre sen spikmattan dök upp.

  6. anna skriver:

    Träna! Inget funkar bättre på kontorsarbetes-onda ryggar.

  7. londoner skriver:

    Prova Spine Center, det finns en mottagning i Stockholm. Du borde även höra med en läkare om det kan vara nervrelaterat eller om det är muskulärt då det kanske vore bra med en sjukgymnast! Lycka till!

Kommentera

