Klirr, klirr.

Klirr, klirr!

Imorgon blir det tydligen regn och svinkallt – fan ta dig, svenska sommar! – men ännu skiner solen. Så jag passade på att vara extra somrig idag.

Extra somrig betyder, i min bok, sandaler. De har dragkedjor bak som liksom klirrar när jag går. Det låter som att jag har kobjällror runt anklarna. Här-klirr-kommer-klirr-jag!-klirr. Tur att mitt jobb inte innebär att jag ska vara ute och smyga på folk. Det hade möjligen funkat om jag wallraffat i en kohage.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Klirr, klirr.

  1. Cilla skriver:

    Åh du är så himla himla himla himla fin! Älskar sandalerna! Och kjolen! Och linnet var också jättefint haha 🙂 Verkligen sommarfin tjej…

  2. Navigaren skriver:

    Väldigt snygg har du blivit. Ifall du vill slippa regn så ska du komma i regnrock till jobbet, då fortsätter solen att skina.

    • Annika skriver:

      Haha! ”Blivit”? Jag skulle vilja påstå att det enda som förändrats med mitt utseende de senaste, få se nu, fem åren är att min hårlängd. Men TACK!

  3. Weirdo skriver:

    Grymt fin kjol! Jag vill hitta fina kläder här det finns tyvärr bara jätte fula kläder i dålig kvalité…allt är omodernt! Och folk tycker det är sten tufft med hockey frilla på TJEJER!!!!…Usch säger jag bara…varför motarbetar det här landet min klädstil….

  4. sofia skriver:

    bedårande söt

  5. s. skriver:

    åh du är som en underbart fin norrländsk variant på snövit ^^,

Kommentera

