Nej!

Herregud.

Jag vill inte att sådant här ska kunna hända.

Någon annan än jag som får jäkligt obehagliga Lost-vibbar?

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Nej!

  1. Cilla skriver:

    Åh fy vad läskigt 😦 Jag är superrädd för att flyga och lär ju inte bli mindre rädd nu när man bara kan försvinna…

  2. Navigaren skriver:

    Jag har inte sett Lost, men det är kusligt när äventyrligheter händer i verkligheten. I tv-serierna så vet man ju vad som har hänt alternativt får svar på frågan medan alla karaktärer i tv-serien står frågande. I verkligheten vet man ingenting.

  3. soffan skriver:

    Äh, jag kör stenhårt på den klassiska det-händer-inte-mig-metoden. Livet känns lite lättare så.

  4. Agilitydream skriver:

    Detta är hemskt – man ber till gud att åtminstone någon ska ha överlevt. Hoppas de hittar vraket i alla fall

  5. BkBob skriver:

    Det är hemskt, men jag kör samma stil som ” soffan”.Men mina tankar är med alla inblandade!

  6. Hannah skriver:

    Nej usch, va hemskt! Fick rysningar av att läsa artikeln och tänkte direkt på Lost, även om det inte är en serie jag har följt! Obehagligt är det i alla fall!

  7. mao skriver:

    Mådde lätt illa av att läsa artikeln då jag flugit samma sträcka med samma modell nattetid. Vi hade så kraftig turbulens att bälteskylten var tänd hela vägen och vi ”lyfte” ur stolarna ett par gånger… Vill inte tänka klart den tanken…

  8. Madelene skriver:

    Det är sjukt äckligt det där. Va väl ett amrekanskt plan i Asien som försvann för några år sedan och är inte återfunnet. Bara hoppas att detta plan hittas.

  9. Sofia skriver:

    Fick också sådana vibbar! Sjukt äckligt. Tyvärr finns det väl ingen chans att någon överlevt. Tänker på alla stackars anhöriga, det måste vara extra hemskt när man inte vet vad som hänt.

  10. Säga vad man vill om flygkraschen, men vem vill inte hamna på Lost-ön?

Kommentera

