Inget att säga.

Såhär tjusig var jag häromdagen. Bara så att ni vet.

(Här skrev jag en låååång och ingående beskrivning över allt jag gjort idag. Med exakta tidsangivelser. Som tur var insåg jag snart hur abnormt ointressant det var. Raderade naturligtvis hela skiten. Problemet är ju att det allra, allra mesta jag gör, upplever, tänker och känner är precis lika ointressant. Så då finns det ju egentligen ingenting alls att skriva om i den här bloggen.)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Inget att säga.

  1. micketrav skriver:

    Precis som min blogg. Det jag skriver intresserar antagligen bara mig, vilket ändå är mer än ingen alls!

  2. sofia skriver:

    vacker & intressant

  3. Hanna skriver:

    Men hörru Annika, jag tror att alla som läser din blogg ändå är intresserade. Trots att inte du tycker det är intressant. I now I do.Kram!

  4. Hanna skriver:

    *knowPinsamt.

  5. jessica skriver:

    du skulle kunna berätta vart du köpt skärpet? 🙂

  6. Nicolina skriver:

    Men! Åh, jag har varit lite smådepp över att du inte har uppdaterat din blogg på ett tag. Saknar dina blogginlägg! Gillar verkligen allt du skriver om (måste även peta in att jag blev grymt glad över att du ska prata i P3. Och att man kunde ringa in. Jag kommer ringa, bara så att du vet.Jag har ingen aning om vad jag ska fråga dig om, eller så. Jag kommer antagligen stamma fram ett ‘hej’. Kommer förmodligen inte kunna se vad jag skrivit ner på papper precis innan. Jag lär ju skriva upp ett jävla manus för att förbereda mig, för att inte skämma ut mig inför dig. Haha!)Men hur som helst! Du kan skriva om din tid i högstadiet. Din syn på klasskamrater, om du var med om något konstigt, om vad du gick för linje… Kanske första fyllan. Jag är så nyfiken på dig, Annika. Du är en som jag beundrar. Jättemycket (det var för övrigt jag som skrev om dig på engelskan. Men jag vågade inte ge ut min adress, eller mitt namn när jag skickade den kommentaren.)När jag har fyllt i koden här nedanför och klickat på ‘skickat kommentar’, lär jag ångra mig. Jag känner mig sådär typiskt… femton. Femton och fjantig. Men…. Vad fan… SKITSAMMA. Ha det bra!

    • Annika skriver:

      Du är verkligen så söt att jag smäller av. Fina fina Nicolina! (Ja, det skulle rimma.) :)Nu blev jag glaaad. Det ska du veta. Och ja, ring ring ring! Vet du vad? Du skriver så fantastiskt att jag nästan börjar gråta. På din underbara blogg. Jag hoppas att du redan vet det. Det vore orimligt att vara så otroligt duktig som du är och inte veta om det. Du är onekligen femton, men så långt ifrån fjantig man kan komma.Och jag älskar dina tips på vad jag kan skriva om. Det som är lite synd är att allt som vore gött att blogga om är sådant jag vill spara till krönikor. Det är dem jag lever på och från och med nu ska jag skriva SEX KRÖNIKOR I MÅNADEN. Det är vansinnigt många idéer och vansinnigt mycket text. Då vågar jag liksom inte använda upp de fina ämnena på bloggen. Men du har så rätt, det finns massor jag skulle kunna skriva om som kanske inte passar in i någon krönika, men mycket väl i bloggen. Tusen, tusen och åter tusen tack.

  7. Indie skriver:

    Fin bild, lite smått sofistikerad!

  8. Ems skriver:

    Nawwww, men Annika da, vi tycker ju det ar jatte mysigt att lasa om din vardag! Jag brukar ocksa kanna sa nar jag skriver inlagg ibland, men sen ar det ju faktiskt ens egen blogg och man far faktiskt skriva (nastan) vad man vill pa den… Om du nu tycker det ar trakigt att skriva ner kan du ju alltid kora lite bilddagbok, din bilder brukar vara sa vackra :-)Kram Emshttp://www.inlalaland.blogg.se

  9. Johanna skriver:

    Du är så otroligt vacker! Du är en fantastisk förebild och duktig skribent! Forstätt med det du gör, för det är det du gör bäst. Att vara du. Kram,någon som är nära men ändå för långt bort.

  10. anna skriver:

    Jag tycker att det är jätte fint att din blogg finns och att du vågar och orkar skriva och publicera det du gör! you go sistah! alla sexister, ätstörningar, porräckel och skit is going down!

  11. Taru skriver:

    du är så fasligt vacker. Och din bloggheader är fantastisk

Kommentera

