Mjauu kärlek fluff gos mys bebisar åååh.

Foto: Annika Marklund a.k.a jag.

Varje gång jag behöver distrahera mig själv med en söthetsöverdos går jag in och kollar här.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Mjauu kärlek fluff gos mys bebisar åååh.

  1. virknålen skriver:

    det är viktigt att söthetsöverdoser med jämna mellanrum 🙂

  2. emzi skriver:

    Awwwww! Vad söta! ❤

  3. LePoop skriver:

    ÅÅÅH, jag följde länken och bilden i blomkrukan var ju helt oslagbar.När jag behöver en god-dos går jag in på cuteoverload.com. Och fastnar. För all framtid.

  4. Sanna U skriver:

    Söthetstortyr!!!! Erkänn, det är någon som har anställt dig för att se till att jag köper en katt till. Men, jag SKA stå emot! Jag ska INTE bli Crazy Cat Lady!

  5. Åh! Takk takk takk takk!!! Akkurat det jeg trengte! 😀

  6. Navigaren skriver:

    Vad heter dem små jättefina? Det är så att man bara vill krama dem, och jag som inte har egen katt just nu.

  7. Fluff! Så himla fin. Lite lik min sötnos när hon var nykläckt.

  8. Viktoria skriver:

    Är det din kattunge? Grymt söt i alla fall.

  9. Tobias skriver:

    Finns det något finare än kattungar?? Man smälter ju.. Fick mig att tänkte på bloggen http://cuteoverload.com/ . Det var jättelängesedan jag var inne på den, men där postas diverse gulliga djur. Bra att ha en tråkig dag på kontoret!

  10. elin skriver:

    Underbara bilder

Kommentera

