People Are Like Songs.

Det känns alldeles livsviktigt att ni alla får veta hur kär jag är i den här bloggen.

Den är skriven av Nicolina som är femton och fantastisk.
Läs den. Från början till slut.
Som en bok.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till People Are Like Songs.

  1. Emma skriver:

    Åh den bloggen följer jag också, som sagt. fantastisk. Lite roligare än alla mainstreambloggar på nåt vis

  2. Nicolina skriver:

    Alltså. Det här… det här, jag får inte fram ord, Annika. WOW. Har försökt att få fram någonting annat än ‘HERREJISSSES’ och felstavade ord. Men jag får fan inte fram någonting. Tack passar inte riktigt in, men. Du har verkligen lyckats göra mig glad. Riktigt-sådär-himla-super-wow-glad.Jag kommer kunna leva på det här hur länge som helst. ÅÅÅÅH! Jag är glad över att jag fyllde i koden, och tryckte på ‘skicka kommentar’. Överlycklig, faktiskt.

    • Annika skriver:

      Om jag ska vara helt ärlig så var att göra dig riktigt-sådär-himla-super-wow-glad en del av poängen med det här inlägget. 🙂 Men en ännu större del var att låta folk få veta att din blogg finns. Och att den är helt otroligt bra. Jag är också glad att du fyllde i koden och tryckte på ”Skicka kommentar”. För nu har jag hittat dig och kommer att läsa dig tills det sista ordet är skrivet.

  3. Michis skriver:

    Nähä.People are like Slinkys. Completely useless, but they still bring a smile to your face when they’re falling down the stairs.

  4. Michis skriver:

    Då har du ju ännu en orsak att le när de faller utför trappan, för då är de ju på väg bort från dig.

  5. Emma skriver:

    Tack Annika för det underbara tipset. Jag är fast, den här tjejen är otrolig.

  6. soffan skriver:

    Åh vilken duktig tjej, bara femton år. Attans, att man aldrig mer kommer att vara ung och lovande… Angående rubriken, ”People Are Like Songs”: idag är jag som ”If love was a plane” med Brad Paisley. Klädsamt bitter, smått cynisk, men ändå obotligt romantisk. Bra skit 🙂

  7. Tekla skriver:

    Vilken sjukt fin blogg, och att den har ett namn taget från en av Annika Norlins (aka. Hello Saferide) låtar är ju bara ett så stort plus som det kan bli.

  8. madalena. skriver:

    Den här bloggen är en helt otrolig superbra blogg. Fina ord. Man blir helt fast för den. Bloggerskan är en underbar person som bara sprider glädje med. Det är helt fantastiskt.

Kommentera

