Om du dör, mamma.

Nu ska jag åka iväg och intervjua Josefine Mattsson, en av de finaste och mest begåvade unga skådespelare jag någonsin sett på en bioduk. Det här är förmodligen den intervju jag sett allra mest fram emot av de jag gjort hittills.

Och hörrni – nu finns äntligen I taket lyser stjärnorna på dvd. Om ni inte sett den ännu är det faktiskt obligatoriskt att göra det. It can make a grown man cry, om man säger så.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Om du dör, mamma.

  1. Cilla skriver:

    Jag ÄLSKAR den filmen så mycket. Trodde jag skulle gråta ihjäl mig när jag såg den på bio… Allvarligt talat. Skulle nog svimmat av nervositet om jag skulle intervjua Josefine… fast det kansek är lättare för dig som är journalist och som är äldre än henne än för mig som är två år yngre än henne =) lova att berätta hur det gick!!

  2. Cilla skriver:

    Just det glömde skriva att JAAA alla som inte sett i taket lyser stjärnorna måste hyra eller köpa den på dvd!!!! Ni kan inte missa den.

  3. Ulrika skriver:

    Men herregud, hur har jag missat den här bloggen! Fantastiska du! Förstår inte varför man måste vara ful för att ha tillåtelse att ibland navigera fel bland livets alla grynnor och skär. Själen har inget utseende, den bara finns och ibland mår den inte så bra. Vill bara läsa mer, mer, mer av min nya idol Annika!

  4. Emma skriver:

    Jag totalälskar I taket lyser stjärnorna. Boken, när jag var yngre, men även filmen nu när jag såg den för ett tag sen, och åh, hon är fantastisk!!

  5. Talagnes skriver:

    Jag älskar den.

  6. Mulin skriver:

    Mmm, älskar boken. Hoppas att filmen når upp till förväntningarna.

  7. alexandra skriver:

    jag är också helt förälskad i henne. briljant. så därför undrar jag var jag kan hitta den intervjun sen.

  8. V, skriver:

    jag är nog den enda som inte sett den än! skall göra det NU! tack för påminnelsen!

  9. Evelina skriver:

    Det är verkligen världens finaste och sorgligaste film. Jag har nog aldrig gråtit så mycket framför en film.

Kommentera

