Måndagsunderhållning.

Britney Spears söner dansar till ”Hit Me Baby One More Time”.

Det behöver liksom inte vara svårare än så.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Måndagsunderhållning.

  1. annamaria skriver:

    shit vad jag drömde om dig inatt! helt knäppt, typ att jag lånade dina skor och att vi var ute och festade.

  2. Jasmine skriver:

    Nyss upptäckt din blogg och älskar den! Började kolla igenom dina länkar för o se om det fanns nån mer att upptäcka där! Och har redan hittat två, eller tre bloggar som utgått. Känns tråkigt. Kan du inte uppdatera dina länkar lite? Tack på förhand.

    • Annika skriver:

      Hej Jasmine! Kul att du gillar bloggen. Vet faktiskt inte hur man uppdaterar länklistan i Aftonbladets nya bloggverktyg, sorry.

  3. M skriver:

    Tänker på dig i allt jag gör. Tycker att du är en fantastisk förebild.

  4. Talagnes skriver:

    Åh, jag älskar barn. Jag skrev om mina systrar i dag.

    • Annika skriver:

      Ella och Anna verkar vara världens finaste tjejor! Precis som mina systrar. Som ju är lika gamla som du. Helt galet.

  5. annamaria skriver:

    jodå, det var skitroligt. roligt att drömma sådär, från ingenstans bara. har du planerat in nåt åland i sommar? du borde ju hänga med jenny på island in the sun iaf!

Kommentera

