Nyfiken.


En gång i tiden brukade jag ta ganska fina bilder av mig själv och de kläder jag hade på mig. Inte i spegeln, utan med stativ och fjärrkontroll och gärna en spexig pose.

Det kallades ”dagens outfit” och när jag tänker efter var det inte så länge sedan. Två år sedan, kanske. Tre.

Då hann jag med sådant. Tyckte antagligen att det var viktigt.

Kan inte låta bli att undra vad jag kommer att se tillbaka på om ytterligare tre år och tänka att det inte var så länge sedan. ”Då hann jag med sådant. Tyckte antagligen att det var viktigt”.

Jag hoppas att det inte är bloggen.
Och misstänker att det kommer att ha något med Guitar Hero att göra.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Nyfiken.

  1. Lina skriver:

    Haha, jag minns alla de där bilderna. Jag minns att jag tyckte det var väldigt ambitiösa dagens outfit-bilder. Men fina. De där bilderna tagna i förrådet var ju hur fina som hellst. Lite magiska. Sådär som bara söta klänningar kontra industriella miljöer kan vara.

    • Annika skriver:

      Ja, de var onekligen ambitiösa. Dock måste jag skryta och säga att nu ser visserligen de flesta modebloggares bilder ut så, men jag var FÖRST. Typ, i alla fall. Haha.Förrådsbilderna var verkligen fina. Jag gillar dem fortfarande. Läskigt ambitiöst, som sagt.

  2. Weirdo skriver:

    Grymma foton!!! Älskar väskan!! Den inspirerar mig att köpa ännu en väska…och jag som samlar pengar till en ny bil :o(

    • Annika skriver:

      Haha, söta! Den där väskan kostade typ 149 spänn på H&M, så en liknande borde inte göra alltför ont i din bilsparande plånbok!

  3. Tobias skriver:

    Instämmer, förrådsbilden är jättefin! Håller med om Guitar Hero som just nu gör att mitt vardagsrum ser ut att tillhöra någon random tonåring. Det är trummor och gitarrer överallt. Men wtf, läste något bra citat om att man inte är vuxen förrän man har bejakat sin barnslighet!!

    • Annika skriver:

      Men eller hur!? Jag intalar mig själv att varken Guitar Hero eller Rock Band är barnsligt att spela, vafan, det är ju ROCKNROLL!

  4. sofia skriver:

    vacker! första bilden är fantastisk

  5. Sandra skriver:

    Jag älskade de där bilderna! Det vore inte fel om du skulle börja ta sådana igen. Fast jag tycker om dig som du är nu också.

  6. Tiia skriver:

    Du e grymt snygg håret på sista bilden (den med solglasögon) !

Kommentera

