R.I.P.

Jag jobbar med ett väldigt tungt och tragiskt jobb just nu.

I morgon och ett litet tag framöver kommer ni att kunna följa mig på en annan plats. Vi ses där.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till R.I.P.

  1. Cilla skriver:

    Hjälp, vad är det som hänt? Blir jätteorolig nu…

  2. Anna skriver:

    Åååh… jag hoppas verkligen att allt går bra. Gissar att jag vet vad det handlar om… så jävla sorgligt så jag vet inte vad jag ska säga.

  3. Amanda skriver:

    jag läste en intervju med dig på improveme.se. Tyckte den var jätte bra! du gav många bra tips och råd till både ätstörda och till anhöriga. jag önskar att fler tänkte och resonerade som du!kram

    • Annika skriver:

      Tack snälla! Det var en svår intervju att göra. Väldigt stora frågor som jag saknar svar på. Men jag gjorde mitt bästa och det känns väldigt bra att du tyckte att den var givande.

Kommentera

