Försök.

Det regnar.
Jag är så trött.
Men nu ska jag se på teve och dricka ett glas vin.
Och försöka få en kyss, trots att jag nyss snusat.


Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Försök.

  1. sanny skriver:

    vilken fantastisk klänning. vilket fantastiskt ansikte. vilket fantastiskt hår.vilken fantastisk tjej.

  2. Louise skriver:

    Du är så genuint rakt igenom vacker Annika. Fanns det någt vettigt svenskt ord för ”stunning” skulle jag använt det här (du försår poängen). Jag sitter och slår mig själv i huvudet för att jag inte förstår varför det gorde så förbannat ont i mig tidigare ikväll när min kompis låg och hånglade med en annan tjej till min favoritlåt i solnedgången. Det är så förbannat jävla typiskt. Hör du det? Han och hon i solnedgången och jag fattar ÄNTLIGEN att jag faktiskt uppenbarligen har känslor. Och hon är så otroligt fin i klara ögon, söta kinder och vackert brunt svall (läs: hon ser ut som jag). Och jag ser att han är glad och han är kåt och jag försöker visa att jag är ledsen på bussen på väg hem men han säger bara åt mig att ”gaska upp mig” för jag ska jobba imorgon. Och allt är så jävla typsikt. Det är som i Hellström. Hör du det? Helvete. Din vidunderliga skönhet skingrade mina tankar för en stund, som jag skrev i början, men som du (och alla andra) precis läste så är det andra för påtagligt inatt för att ens inte visa sig i en bloggkommentar. Godnatt Annika.

  3. Mindy skriver:

    Gillar bilden med ditt ansikte. Den är riktigt fin. Du är riktigt fin.

  4. Elli skriver:

    Har lyssnat på dig nu. Tack för att du finns. Dina bilder var faktiskt, helt sant, smärtsamt vackra. Lyssnar du på lowood och priscilla ahn? det hoppas jag. ta hand om dig. ❤

  5. haha, klockers. om inte han ställer upp på en kyss kan du få en tröst sådan av mig. vilken fin blogg jag har hittat till! härligt skimmer till mitt liv.

Kommentera

