Om vuxenhet och marinad.

Bild 1.png

En ny krönika ligger uppe från Sofis mode, här. Om att bli vuxen. Minns ni när vi diskuterade det här på bloggen?

Det var i alla fall av rena egoistiska skäl – jag behövde inspiration! Och det fick jag av er. Som alltid.

Tusen tack.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Om vuxenhet och marinad.

  1. Desdichado skriver:

    man ska aldrig bli vuxen, det äventyrar kreativiteten

  2. K. skriver:

    Det är fantastiskt att läsa det du skriver, Annika! Oavsett ämne är det alltid lika träffande, personligt och vackert. Tack!Jag delar med mig av något jag gillar:http://www.myspace.com/pearlfictionCiao bella!

  3. Bea skriver:

    Höll på att dö av skratt när jag läste den där krönikan! Kanske för att jag och mina vänner också grillade igår … Jag la köttet i färdigköpt marinad, men färdigköpt räknas inte va? Vuxen blir man väl först när man gör den helt själv …? Och engångsgrillar använder ju inte vuxna liksom … Eller …?

    • Annika skriver:

      Hahaha! Nej, du klarar dig, riktigt vuxen är inte du heller ännu! Det måste verkligen vara egengjord marinad. Och så ska man nog helst ÄGA grillen. Eller hur?

  4. Bea skriver:

    Jo, så måste det vara! För jag känner mig verkligen inte vuxen 😛

  5. Juli skriver:

    Hej!Jag tycker du är så bra, men en sak: bilden där du röker överst på bilden.Hmm. Om jag hade varit 10 år yngre idag, så hade du och Hanna Fridén varit de jag såg upp till och ville vara som. Och ni har båda bilder på detta. Jag hade definitivt påverkats till att börja röka om jag var typ 15. För att ni ser så coola ut på bilderna.Annars är du toppen!

    • Annika skriver:

      Men jag är inte emot att posera med cigaretter. Det får folk göra hur mycket de vill, och jag har heller inga problem med att röka på film. Då handlar det om att gå in i en roll. Däremot röker jag inte själv. Trots att jag än idag påverkas och tycker att det ser coolt ut. Jag har tillräckliga problem med lungorna som det är och kan bara föreställa mig fasan att dö i lungcancer. Jag tycker helt enkelt att det är en fin bild, och därför får den ligga kvar där. Men tack för dina åsikter! Kram A

Kommentera

