Ord.

Bild 21.png

Läs gärna min nyhetskolumn i dagens Aftonbladet här.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ord.

  1. sofia skriver:

    Väldigt bra skrivet!

  2. Nona skriver:

    Jag måste tacka dig för att du inte bara tycker synd om de inblandade ungdomarna utan även tar de på allvar. Ord kan döda. Bokstavligt talat. Även om det ”bara” är ungdomar, även om det ”bara” är förälskelse. Du tar dem på allvar allihopa, de sårade, de ensamma, de mobbade, de i tystnad lidande. Jag är inte mest glad för min egen skull, för att jag läser något som kunde varit skrivet av mig själv. Jag är mest glad för att du antagligen räddar liv med din blogg och för att det kanske finns fler som bryter tystnaden.Apropå en annan krönika, MAN KAN vara både snygg och smart och självsäker utan att vara ett offer för ideal. De som tvingar dig att välja mellan adjektiven är de som känner sig hotande. De skulle kanske behöva massage och lite bättre självförtroende.Och nu är jag inne på mitt fjärde stycke i samma kommentar. Ojdå. Men, ämnet är viktigt och du är viktig och jag önskar dig lycka till på tisdag!

    • Annika skriver:

      Rara du. Tusen tack. Det känns så jäkla skönt att höra att det jag gör uppskattas. Ord som dina väger upp så mycket av den skit jag tar emot.

Kommentera

