Hej. Det gör ont när jag andas.


photo.jpg

Här är min sjukhörna. I den finns slemlösande hostmedicin, antibiotika och väldigt mycket gulgrönt, blodblandat slem i hushållspapper.

Jag hade tänkt slänga de slemfyllda pappersbollarna. Men sen kom jag på att jag vill sova en stund istället.

The freedom of being jävligt sjuk.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Hej. Det gör ont när jag andas.

  1. Madonnan skriver:

    Hej du,Krya på dig! Inte roligt att må så dåligt…

  2. Lina skriver:

    Du får göra som jag gör när jag är sådär infernaliskt sjuk. Bädda ner dig och ha maraton med valfri lättsam tv-serie.Krya på dig!

  3. Sanny skriver:

    Då är vi två… Fyll fruktfatet och krya på dig, vännen!

Kommentera

