Jag överlevde Brunchrapporten i P3.

Bild 843.jpg

Nu har jag legat i min säng och pratat i radio om min egen förträfflighet.

Jag kan inte säga att det gick dåligt. Eller bra. Jag har ingen aning. Jag vet bara att jag höll mig vaken. Och att det är en jävla bedrift.

Nu tänker jag sova i ett dygn. Ni som vill kan lyssna på programmet här.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

27 kommentarer till Jag överlevde Brunchrapporten i P3.

  1. sara skriver:

    är du med i reklamen för trio?

  2. Danmark skriver:

    Jag tycker det var bra.Sov gott.

  3. emzi skriver:

    Du var jättebra trotts att du var sjuk. Det gick ju riktigt fint! Att du orkade är ju helt otroligt! Det är så roligt att kunna höra din röst.

    • Annika skriver:

      Haha, jag är ganska överraskad själv. 🙂 Somnade till varje gång de spelade en låt och jag slapp prata…

  4. Weirdo skriver:

    Tufft jag ska gå in och lyssna så fort jag får möjligthet! Vad synd att du skulle vara så krasslig just när du hade radio grejen. Men det verkar ju ha gått bra i alla fall :o)…Du får sköta om dig…och dricka thé och honung eller nåt sånt. Pratade du Värmländska…eller fick du till Norrländskan?

    • Annika skriver:

      Det får du själv bilda dig en uppfattning om när du lyssnar! 😉 Men nej, jag försökte bara att prata överhuvudtaget…

  5. Julia skriver:

    Jag hann bara höra en liten bit i bilen, men jag blev jätteförvånad över din röst. Jag vet inte riktigt hur jag hade tänkt mig att du skulle låta, men inte så. =)

    • Annika skriver:

      Folk låter sällan som man föreställer sig dem. Å andra sidan låter jag ju inte alltid som jag gör när både mina lungor, bihålor och hals är inflammerade och jag har över 39 graders feber…

  6. Erik skriver:

    Det gjorde du bra, kul att höra din röst. Men som du svär kvinna 🙂

    • Annika skriver:

      Jag tror att väldigt många svär sådär mycket, bara inte i radio. Och min hjärna var så mosig att jag inte kunde få den att fatta att det jag sa kunde höras av väldigt många människor.

  7. Diavandy skriver:

    förstår inte hur du klarar att vara på sådant humör vid 39 grader! och ens prata… sov gott!

  8. Cissi Wallin skriver:

    Åhhåå, du var så bra, så bra. Naturlig, passionerad(trots sjukan), okonstlad. Och man kunde ju ana DRAG av göteborgska i dialekten, var har du fångat upp det? Är stolt över dig, du ska vara detsamma, över dig själv alltså.

    • Annika skriver:

      Men rara Cissi, vad glad jag blir nu! Jag gjorde mitt bästa men minns ärligt talat inte så mycket, så det är så otroligt skönt att höra att det lät okej. Haha, jag gissar att eventuella dialektala förvirringar är min karls fel! Kram!

  9. ida skriver:

    jag lyssnade bara en stund i bilen på väg till jobbet, men jag tycker att du var jättebra! du lät fin. 🙂

  10. Hanna P skriver:

    jag hörde det i sändning och jag tyckte att du var bra, du lät väldigt intressant och trevlig :=

  11. Amanda Westlander skriver:

    Du är så stark Annika. Jag beundrar dig !Krya på dig!Många många många varma kramar

  12. Bea skriver:

    Har precis satt igång programmet, men du har inte börjat prata än. Men åh, så spännande det ska bli!

  13. Bea skriver:

    Åh! Lyssnade på fel program, men nu är jag rätt! 😛 Trodde jag skulle bli besviken, men du låter ju precis lika gullig som jag föreställt mig! 😀 ÅÅÅH! 😀

    • Annika skriver:

      Sötaste Bea. Du är så go! Så roligt att du tyckte om det. Och vilken jättetur att du slapp bli besviken! Kärlek till dig.

  14. elisabeth skriver:

    tyckte att det var väldigt bra. och så tyckte jag att det var så fint det du sa om att du gillar gamla och utnötta ämnen, som ingen vill prata om längre, för att du vill ge oss unga idag en chans till att få diskutera dem också. tack för det!

  15. Weirdo skriver:

    Har lyssnat…Kanon bra!!! Himla roliga svar du hade…se man kan vara både snygg och rolig! ;o) Det blev ingen Norrländska..eller Värmländska….men du har ju bott i Stockholm rätt länge så det är ju inte konstigt. Då lät jätte intressant..och framför allt naturlig!

Kommentera

