Hot or not.

Bild 14.png

Krönika från Sofis mode, några nummer tillbaka, ligger nu uppe på nätet. Här.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Hot or not.

  1. Amanda skriver:

    Finner inte ord för hur mycket jag beundrar dig Annika, verkligen. Du är verkligen en förebild jag stolt ser upp till. Tack.

  2. Weirdo skriver:

    Grymt skrivet! Oerhört bra, jhag håller verkligen med dig . Personligen tycker jag att det tristaste av allt är att alla är förlorare i det här sammanhanget, det gör mig arg, men mest av allt så gör det mig ledsen!

  3. Weirdo skriver:

    Grymt skrivet! Oerhört bra, jhag håller verkligen med dig . Personligen tycker jag att det tristaste av allt är att alla är förlorare i det här sammanhanget, det gör mig arg, men mest av allt så gör det mig ledsen!

  4. Evelina skriver:

    Du är så otroligt bra!

Kommentera

