När paniken bryter ut

Bild 1.png

Ler du svagt och viskar till mig,

”du”…


(Ja. Jag är snart 26. Och kan fortfarande inte låta bli att samla på Kent-referenser.)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till När paniken bryter ut

  1. Bea skriver:

    Ja! Äntligen ett blogginlägg! Nu blev jag glad 😀 Har rätt tråkigt som du kanske hör 😛

  2. H skriver:

    Att samla på kentreferenser är en av mina favorithobbies. Blir alltid lika lycklig när bongen på restaurangen jag jobbar på knattrar ut en lapp med nummer 747, eller om jag kollar klockan och den är 07:47. Det är något lite magiskt med det.. kanske för att det är en av världens bästa låtar.

  3. Weirdo skriver:

    Åldern är ju bara en siffra! Jag är fortfarande Paula Abdul Fan…och 30år hur sad är det!!!

  4. M skriver:

    Man blir aldrig för gammal för någonting.

  5. matilda skriver:

    jag älskar att du påminner mig om hur mycket jag faktiskt tycker om kent.

  6. Lina skriver:

    Jadu… själv knallade jag förbi en bil med plåtar som sa LUA och blev helt till mig och pekade och tjoade. Det känns bara fint att man inte blivit förtorkad i själen.

    • Annika skriver:

      Det förstår jag. JAG blev ju helt till mig nu, av att läsa din kommentar. Åååh. It takes one to know one, kid, I think you’ve got it bad.

  7. Lovisa skriver:

    Hej! Sweet! Följ gärna min väg mot framgång som ung entreprenör i ett glammigt Dubai!http://lovisahegborn.wordpress.com

  8. Tania skriver:

    Ha ha, jag tycker det värsta är att man måste be om ursäkt för det.Jag gör det också. Ska sluta med det. 🙂

  9. Tania skriver:

    Ja, sluta be om ursäkt alltså. Men det förstod du nog.

  10. Helena skriver:

    Jag tycker det är fint med Kent-referenser…Och om du som är 27 får använda dem så måste ju det innebära att jag som är 23 får göra det hur mycket jag vill =D

  11. Gabriella skriver:

    jag tror aldrig man blir för gammal för kentcitat. jag är 25 och refererar fortfarande till dem ofta. och vill bara säga att jag brukar aldrig läsa alla frågor/svar när någon haft frågestund. men dina lusläste jag. för du skriver så bra och jag känner igen mig så mycket i det du säger. sen delar vi samma favoritböcker i johanna nilsson. hoppas det går bra med din bok. jag vill läsa! NU redan 🙂 Kram Gabriella

Kommentera

