VM i grimaser.

Okej. Den här videon föreställer alltså mig under P3-sändningen, när jag får veta att de pratat med min bästa vän Fanny.

Jag hade faktiskt ingen aning om att jag har ett så sanslöst lustigt minspel. Plötsligt är det väldigt lätt att förstå dem som påstår att jag ibland kan bli ”lite mycket”. Haha!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

25 kommentarer till VM i grimaser.

  1. Cilla skriver:

    Men guuuud haha jag är helt chockad! Ta INTE det här på fel sätt, men du ser verkligen inte ut som jag tänkt mig och då har jag ändå sett kanske tusen bilder på dig… Du är jättejättesöt men jag trodde du skulle se mycket mer ”modellig” ut… Du har så fenomenalt söta sneda vampyrtänder och ditt minspel ÄR verkligen superlustigt! 😀 😀 😀

    • Annika skriver:

      Jajamen, mina tänder är helt klart lite speciella. Klart att jag inte tar illa upp, jag tycker ju själv att jag ser rolig ut. Det är bara härligt!

  2. Emil Holmström skriver:

    Var glad att du ser ut som en riktig människa. Du är naturligt vacker och rolig. En sådan tjej man vill ha som kompis/flickvän.

  3. Karin skriver:

    Jag vill också ha en egen Fanny. Du är så söt i ditt rufsiga hår. Jag tycker du ser ut som vanligt, fast det blir såklart en annan grej när du inte sitter still och ler mot kameran. Skall bli spännande att sig dig på film.

    • Annika skriver:

      Jag förstår att du vill ha en egen Fanny, det är nog bland det bästa man kan ha. Visst ser jag ut som vanligt, men jag har ärligt talat aldrig sett mig själv såhär förut. De få gånger jag varit i teve har jag nog varit medveten om att jag blivit filmad (och sminkad och stylad, förstås). Det här var väldigt kul att se.

  4. sandra skriver:

    du är så fin att jag skulle kunna äta upp dig. men det vet du redan att jag tycker!

  5. Weirdo skriver:

    Tycker folk som har ett enormt minspel är mycket intressantare att lyssna på…det är ju jätte jobbigt med folk som inte rör en min. Du ser jätte glad och fin ut! :o)

  6. Paulina skriver:

    Hej! Vill bara tacka för att du gjorde en av dagens timmar roligare än vad den skulle varit utan dig i ”Hallå P3”! Puss och kram, tack för att du är så bra!

    • Annika skriver:

      Tusen tack, vackra Paulina. Vad fantastiskt trevligt att du tyckte om programmet! Puss och kram och tack för att du är så fin och go.

  7. Evelina skriver:

    Ansluter mig härmed till skaran och säger: Gud, vad fin du är.

  8. Julia skriver:

    Hade jag varit intresserad av flickor hade jag helt klart blivit kär i dig idag. Du var alldeles underbar i Hallå P3! Ett enormt leende satt klistrat på mina läppar under varenda minut av programmet, trots att jag slet med en grästrimmer i hettan. Dina beskrivningar av dina tonårsår och ditt sätt att hjälpa andra människor var verkligen jättefint, jag blev alldeles varm inombords när jag hörde orden ”du är inte ensam” eka i mina hörlurar. Tack så mycket för ett finelifinfint program, jag ska minsann titta in på din blogg många gånger framöver…

  9. lina skriver:

    Men åh! Vill se fler videor på dig!!

  10. M skriver:

    Herregud, älskar din feberröst. Åh. Du ❤ !

  11. M skriver:

    Herregud, älskar din feberröst. Åh. Du ❤ !

  12. Ellenor skriver:

    haha men sööt ju!

  13. Hanna skriver:

    Hej! lyssnade på hallåP3 idag och blev minst sagt imponerad av dig. Tyckte du va skitbra som sa att den där tjejen inte skulle gå ner i vikt för att hennes modellagentur tyckte det! önskar fler kunde tänka som du gör! hoppas lunginflammationen går över snart!

  14. Hanna skriver:

    Jag borde suttit och sett på webbcamradio istället för radioradio! Gud, vad du är söt!

  15. anna skriver:

    Fyy, du är för söt! Jisses.

  16. vicky skriver:

    Jag tycker inte alls att ditt minspel var nåt konstigt eller för mycket! Eller betyder det att jag har ännu värre minspel, ha ha.Det var så kul för jag kom in mitt i programmet när jag satt i bilen och visste först inte vem det var som pratade. Jag tyckte det bara lät som en så otroligt klok tjej så jag var tvungen att sitta kvar i bilen för att lyssna. Sen fick jag höra ditt namn! 🙂

  17. vicky skriver:

    Jag tycker inte alls att ditt minspel var nåt konstigt eller för mycket! Eller betyder det att jag har ännu värre minspel, ha ha.Det var så kul för jag kom in mitt i programmet när jag satt i bilen och visste först inte vem det var som pratade. Jag tyckte det bara lät som en så otroligt klok tjej så jag var tvungen att sitta kvar i bilen för att lyssna. Sen fick jag höra ditt namn! 🙂

  18. Matilda skriver:

    Gud vad roligt att äntligen få en röst till ditt ansikte. Du är fantastisk Annika!

  19. Tomas skriver:

    Ditt minspel var väldigt smittande då jag kom på mig själv med att sitta med lika vidöppen mun och lika stort leende som du!

Kommentera

