Too little, too late.

crybaby.JPG

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till Too little, too late.

  1. Nicolina skriver:

    Wow, säger jag bara. WOW.

  2. Matilda skriver:

    du är fantastiskt vacker Annika!

  3. Navigaren skriver:

    Du är jättesöt, vad menar du med ”Too little, too late”?

  4. Weirdo skriver:

    Awww…hoppas du frisknar till snart och mår bra! Fin bild!

  5. Lovisa skriver:

    Cool du är! Jag längtar hem från ett hett, hett Dubai! Följ mig live från Dubai på http://lovisahegborn.wordpress.com

  6. Jeanette skriver:

    Du ser ledsen ut, hoppas det inte stämmer!

  7. Hannah skriver:

    Du är så otroligt jättevacker! Men du ser lite ledsen ut, och det hoppas jag att du inte är, att det bara är sjukdomen som gör det!

    • Annika skriver:

      Jag gråter på bilden, det syns inte, men ledsenheten syns.Och jag gråter ”med flit”. Inte fejk, men jag gråter så snart jag tänker på något sorgligt. Kan börja gråta på några sekunder på kommando. Bra när man filmar eller fotograferar. 🙂

  8. Egoinas mamma skriver:

    Naturlig skönhet!!Jag såg i ett tidigare inlägg att du nämnde ”någon sorts översättningsverktyg”. Om du koller längst upp i vänster kolumn i min blogg vill du se ett översättningsverktyg från Google som man kan ha på bloggen..

    • Annika skriver:

      Söto. Jag har använt googles översättningsverktyg många gånger, menade bara att jag inte vet vilket min kusin använder när hon läser min blogg. Kram!

  9. Weirdo skriver:

    Egoinas Mamma: Du är för söt…man skulle nästan tro att du jobbar för Google Gadgets som du promotar deras översättnings verktyg! Gulligaste du!

  10. Weirdo skriver:

    Egoinas Mamma: Du är för söt…man skulle nästan tro att du jobbar för Google Gadgets som du promotar deras översättnings verktyg! Gulligaste du!

  11. Pyngve skriver:

    Vackarste Annika. Inte många som kan se ut så när de är bara, sitt allra vackraste själv. Måste dela med mig att detta fantastiska projekt, tror kanske du gillar det. http://www.inbflat.net/ , spela dom en för en men helst några/många tillsammans, komponera själv. Den interaktiva tiden är fantastisk, säg? så vackert fint så jag blir alldeles varm inombords.

  12. bengt, hellvi skriver:

    Det var en sån blick man föll för för ca 31 år sen.. : )

  13. Hanna skriver:

    Du är så himla fin! Och det där inlägget du skrev om att du har för mycket minspel, det stämmer inte, du verkar bara uppriktigt glad tycker jag. Tack för den tänkvärdaste bloggen!

  14. Malin skriver:

    Åååå du är så vacker!!!! Hoppas att du tycker det själv. Du verkar som en fin människa också.

Kommentera

