Tillbaka.

Jag är tillbaka på jobbet!

Vet inte riktigt hur det gick till. Jag bara vaknade och åkte hit. För första gången på två veckor. Och nu sitter jag här på min stol vid mitt skrivbord och äter en dammsugare, förlåt filmrulle, förlåt punschrulle.

Om jag är frisk? Njae. Näe. Jag vet inte. Friskare, i alla fall.
Och framför allt så är jag här.
Uppe ur sängen, va, bara det!

Ha en alldeles fantastisk dag i solen, darlings.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Tillbaka.

  1. Afrodita skriver:

    Härligt att du mår bättre!

  2. Weirdo skriver:

    Bra att du i allafall känner dig frisk nog att gå ut! Hoppas sjukdomen ger sig snart. Här är det inte soligt alls…bara midvinter kyla och regn…NZ suger på vintrarna! :o(

  3. Francine skriver:

    Alltid härligt med lite tillfrisknande och dammsugare;)

  4. Sanna U skriver:

    ”Om jag är frisk? Njae. Näe. Jag vet inte. Friskare, i alla fall.” Jag blir alltid så orolig när människor pressar sig själva att jobba/träna m.m. fast de inte mår 100%. När jag gjorde det blev jag tillslut sjukskriven i 2½ år… Allt bara rasade. Det är därför jag är så noga med att de omkring mig ska ta hand om sig. Jag är själv fortfarande jättedålig på det – jag blir så rastlös och saknar den där kicken man får när man klarar av saker. Fast jag lär mig tror jag. Men jag hoppas att du blir ordentligt med frisk nu! :-)(p.s. Jag skrev ett inlägg här igår som försvann, jag kanske inte uttryckte min oro så bra då (om det inte var tekniskt fel förstås). Förlåt i alla fall om någon tog illa upp. Jag har ont i magen över det. Det är inte min bästa vecka just nu.)

Kommentera

