När jag höll på att drunkna tänkte jag på dig.

photo.jpg

En ny fin Sofis mode är ute idag, med en ny fin krönika av mig. Eller, ja, fin och fin. Den är lite rolig, i alla fall. Tycker jag själv. Ehm. Ja. Läs!

Och lyssna.

 

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till När jag höll på att drunkna tänkte jag på dig.

  1. Susanne skriver:

    Jag gillade krönikan SÅ mycket. Den var helt underbar.Håkan är ju inte helt fel heller.Kram!

  2. Anna skriver:

    En absolut strålande krönika, den bästa jag har läst av dig faktiskt. Så på pricken!

Kommentera

