Rent hus.

Bild 856.jpg

Åååh.

Ni som brukar vara hemma hos mig – nästa gång ni kommer förbi lovar jag att ni knappt kommer att känna igen er.

Jag har storstädat.

Slängt ett halvt ton skräp, dammsugit, torkat, diskat, skrubbat, putsat, sorterat.
Känner mig så sanslöst duktig. Typ som en… god fe. Eller som en vuxen. En vuxen som Tar Ansvar För Sitt Hem.
(Och Sin Situation.)

privileged_poster.jpg

Nu kryper jag ner mellan helt nya lakan för att kolla sista avsnittet av ”Privileged”. (Sjukt irriterande serie. Ändå kommer jag sakna den.)

Ja, det var bara det. Godnatt, söta ni.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Rent hus.

  1. Navigaren skriver:

    Hej AnnikaMan känner sig alltid lika duktig när man har städat ordentligt, eller när man har diskat, o.s.v. Jag har nyss tvättat spegeln i badrummet och känner mig stolt. Hoppas att du har sovit gott.Kram

  2. Lisa skriver:

    Storstädning, minsann! Det brukar jag se som bevis på att jag är på god väg till tillfrisknande. Jag blir alltid städsugen (och det händer inte ofta, jag lovar :P) när jag haft en släng av någon sjuka. Hoppas du mår bättre! Om inte annat så kan du glädjas åt ett vackert och rent hem nu 🙂

  3. Sanna U skriver:

    Tummenupp! Storstädning är jag jättedålig på, så jag beundrar alla som fixar det!

  4. Erika skriver:

    Neej, nu fick jag ju dåligt samvete! Jag vill verkligen inte städa, men måste onekligen det eftersom mamma tittar förbi nästa vecka. Men jag har ju inte haft lunginflammation i tvår hela veckor så då har jag faktiskt ingen ursäkt längre… Skönt att du mår bättre, hjärta.

  5. Boel skriver:

    Åh..vilken inspiration jag fick. Ska se till att storstäda när min pojkvän jobbar någon kväll, älskar när det är rent.Men en fråga till dej Annika: Varifrån har du fått tag på Privileged, så sugen på att se det!Kram Boel

    • Annika skriver:

      Gör det – eller se till att han hjälper till! Man kan se det på olika streaming-sajter på nätet, bara att söka på privileged och typ stream online free. 🙂

Kommentera

