Vi kunde skratta åt allt igen.

Bild 16.jpg

Hej från jobbet!

Snart åker jag hem till min nystädade lägenhet. Ååååh. Det ni.

Eftersom resten av veckans kvällar kommer att ägnas åt att skriva krönikor och kolumn ger jag mig själv ledigt ikväll. Jag ska äta något gött (några förslag?) och kolla på Gossip Girl med David. Och bara… gå runt. Bland allt det rena.

Jag har en känsla av att jag skulle behöva storstäda lite oftare. Om det ger sådana här serotoninkickar är det ju idiotiskt att låta bli.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Vi kunde skratta åt allt igen.

  1. Sanna U skriver:

    Fajitas är gott 🙂 Härligt med ledig kväll

  2. Hanna skriver:

    Nybakat mjukt, ljust bröd med kaviar. mmmmEller jordgubbar med mjölk och socker, eller varm choklad med prickikorvmackor.Eller kanske skulle det vara mer matig mat? ;P

Kommentera

