Om någon frågade…

Om någon frågade mig hur den perfekta onsdagsmorgonen ser ut.

Då skulle jag svara: precis såhär. 

IMG_3016.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Om någon frågade…

  1. Alyssa skriver:

    Men gaaaaah!! Teh cutenezz!!!! ;)Heeeelt adorable.

  2. maria skriver:

    åh men nu saknar jag min kisse hemma hos mamma och pappa. det enda dåliga med att flytta hemifrån är att behöva lämna honom.

  3. Hanna skriver:

    🙂 Ibland är de hur mysiga som helst och ibland inte. Själv vaknade jag 05:20 av att min katt tyckte att det var dags för frukost och visade det genom att börja tugga på flyttlådorna…

  4. Sanna Ulfsparre skriver:

    Åh! Adopterade ni kissen som du berättade i det där inlägget för ett tag sen? Yay i så fall🙂

  5. Lovisa skriver:

    Ååh, det ser precis ut som min katt! Hon är också världens sötaste, och pytteliten! Och ja, jag hade också svarat precis sådär. Det allra finaste är när jag och min pojkvän och lilla kattan ligger trippelsked, han längst bak, sen jag, och sen hon i en liten spinnande hög med pälsen mot min mage. Då kan man inte bli lyckligare🙂

  6. Stylefile skriver:

    🙂 älskar när min katt öppnar dörren på morgonen och säger hej!

  7. Linda skriver:

    Åh, så ser det ut hos mig också väldigt ofta! Har 2 fina katter!Bästa är när katten kommer emellan min man och mig och sen myser och skrattar man där och orkar inte gå upp! :)Hoppas din helg blir trevlig!

Kommentera

