Can I be the girl that you met in the coin laundry?

Det här är Fannys lillasysters Filippas favoritlåt just nu.

Och nu när jag och Fanny sitter i mitt kök och dricker te och tittar på videon, ja, då är det nog vår också.

Jag är lite kär. Lisa Lisa Lisa. Ååååh. Liiiiisaaaaaa. Du får varenda dollar jag har. Varenda en!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Can I be the girl that you met in the coin laundry?

  1. Charlotte skriver:

    jag blev helt förtrollad, förstummad, förälskad i den där videon.

  2. alice skriver:

    Om du gillar den här måste du lyssna på hennes låt ‘Neopolitan Dreams’!!! så bra.

  3. Frida skriver:

    Åh Lisa! Känns som en omöjlighet att inte förälska sig i henne.

  4. Petertoo999 skriver:

    Cool låt!

  5. Jag klarade två meningar. Läbbig röst. Sorry ..

Kommentera

