Från den ljusa sidan.

Vet ni vad? Det är lite kaos just nu. Men jag känner mig underligt glad ändå.

Helgens två krönikor är skrivna och inskickade, jag ska få lägga mig i sängen och kolla på Dawson’s Creek tills jag somnar, och i morgonbitti kan jag äta bagel med rosmarinschinken och dricka färskpressad juice på cafét vid Görlitzer park.

Inte så illa.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Från den ljusa sidan.

  1. Amanda W skriver:

    åh, det gör mig glad. all kärlek, amanda

  2. A.J skriver:

    Åh, brödet i Tyskland är det bästa. Hamburg är dock min favoritstad.

  3. Matilda skriver:

    åh, hälsa Granell från mig! Hann aldrig dit när jag var i berlin för en månad sedan, det var trist.

  4. emma skriver:

    Ah, hoppas att allt blir battre snart! Och som sagt, kom ihag allt det dar lilla fina som kan lysa upp ens dag trots lite kaos… :)Kramar!

  5. Helena skriver:

    åååå….det caféet är det bästa. de brukade ha bröd med en massa olika röror till, finns det kvar? avis avis avis…

  6. Stina skriver:

    Hej,Har följt din blogg av och till ganska länge nu men är desto mer sparsam på kommentarerna. Hur som helst vill jag bara säga att du verkar vara en sådan omtänksam person! Jag vet nog ingen annan bloggare som är så geniunt och uppriktigt intresserad aoch v sina läsares mående och liv, och gärna hjälper till i den mån du kan med fina och stöttande ord. Jag tycker det är så fint av dig att du engagerar dig, man känner verkligen att du bryr dig. Nu till min fråga; Jag vet att det du gör, det du skriver har i viss mån också hjälper människor, men har du någonsin funderat på att göra det ta det ett steg längre? Psykolog eller liknande yrke? Tack för en fin blogg!

  7. Annubis skriver:

    Jag har följt din blogg ganska länge, och någonting som har slagit mig är att du ler så fruktansvärt mycket på bilder nu. Du verkar gladare än någonsin. Fortsätt med det ^^

Kommentera

