Ögonblick.

I vår del av Berlin vräker regnet ner. Har gjort det hela dagen.

Vi sitter och jobbar i olika rum. Ronnie lyssnar på Regina Spektor med stängd dörr, hamrar på tangenterna. Snart ska vi se ”Crazy Heart” på bio.

Och jag skriver en krönika om att färga håret.

Hmm. Det låter onekligen lite futtigt. Okej! Den handlar om annat också. En flicka i Ystad, till exempel.

Men vi släpper det.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Ögonblick.

  1. Marie skriver:

    Tack för att du svarade på min fråga sist! Men när kommer del 2 av frågestunden?:)

  2. Nu er det lenge sen jag har besøkt. Det låter som et herlight ögonblick, trots for regnet.

  3. madde. skriver:

    hej annika! du skriver ju ibland om ideal och kroppen och sådant viktigt. Och jag tänkte att du kanske skulle kunna länka människor till denna blogg som drivs av Julia skott; http://kroppsbild.wordpress.com/Känns fint att klicka in på den bloggen och se hur otroligt fina alla är oavsett vikt, bmi och allt dedär i vårat utseéndefixerande samhälle 🙂

  4. Rebekah skriver:

    Hej fina fina ❤ Det är så mycket jag har att dela. Så mycket att berätta. Men platsen är inte här. Inte nu. Jag ger dig istället en låt och en röst som ligger mig nära. Hjärtat. I exilen. Och delar det med resten. I värmen och kylan. Tack för att du finns!KÄR-LEK,Rebekah xhttp://www.youtube.com/watch?v=VNYqOIbotc0

  5. Cia skriver:

    Hej!Tycker din krönika i Sofis Mode den här veckan var himla fin. Vet inte vad det är men ditt sätt att skriva bringar alltid fram känslor hos mig. Satt med en lite liten tår i ögat när jag läste igår.

Kommentera

