Skit.


Jag ligger sjuk, om någon undrar.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Skit.

  1. Desdichado skriver:

    hoppas du blir bättre snart då! basiska mineraler!

  2. Cain skriver:

    Krya på dig lilla du…

  3. emma skriver:

    Krya pa dig, finaste Annika. Sander lite varma tankar, kramar och pussar pa pannan till dig!

  4. Cattis skriver:

    Krya på dig!

  5. Jeanette skriver:

    Krya på dig! Vill att du lägger till Båda sidor nu med Håkan på din Spotify-lista :)Om du vill förstås men jag tycker den är himla fin!

  6. Sanna skriver:

    Jag har haft sjukstuga i mitt hem i helgen. Jag serverar (läs: tvingar i sjuklingar) echinagard en gång i timmen, vitlöksfylld mat samt te i osannolika mängder. Detta intas i samband med ett avsnitt av 30 Rock eller valfri film. Varmt välkommen till Studentstaden i Uppsala.

  7. Hoppas du mår bra snart Annika! Jag lyssnar på Melissa Horn och fastän jag vet att det inte är så, så tänker jag att det är du som sjunger. Att du är Melissa, eller att hon är du. Konstigt. Men det passar på något vis. Ni är båda himla fina iallafall!Och jag ser jättemycket fram emot krönikan om Gud. Kram!!

Kommentera

