Don’t be hatin’ just cuz I’m the cutest.

cutest2.jpg

cutest1.jpg

cutest5.jpg

cutest4.jpg

cutest3.jpg

Åh. Älska!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Don’t be hatin’ just cuz I’m the cutest.

  1. emzi skriver:

    Neeej! Söta lilla!

  2. Saralito skriver:

    Åh herregud, den där kan vara bland det ljuvligaste jag någonsin sett. På riktigt. Vill han komma och bo i mitt vardagsrum tror du?

  3. Maria skriver:

    Men iih! Jag dör lite nu.

  4. Elin skriver:

    Åh, fastän allt är eländigt kunde jag inte låta bli att le åt den här gullplutten. Sömniga kattungar i all ära, men killingar är definitivt det sötaste som finns. Helt bedårande att den har ett svart och ett vitt horn också!

  5. camilla skriver:

    hihihih åh jag blir alldeles fjantig när jag tittar på den, vilken underbar liten varelse!

  6. Syrrans Loppis skriver:

    Åh, det här var ju bara för bedårande!

  7. emma skriver:

    Assa ah! Herregud. Jag kan inte sluta titta! Vem vill skriva projektarbete nar man kan gulla med en sadan liten fin varelse hela dagen. Borde vara olagligt att vara sa sot!🙂

  8. soffan skriver:

    Maj gaaad vilken sötnos!!! NÄSTAN så att jag önskar att jag var get (getinna? geting? getfru?), så att jag kunde få så söta barn. Notera, bara nästan.

  9. Ollie skriver:

    aieee, så söt!

  10. Helena skriver:

    är de från den där lilla parken i kreuzberg? vad heter den nu igen, den lilla kvartersparken?

  11. Kristin skriver:

    Men gud så söt!

  12. sara h skriver:

    Åh jag älskar getter!😀 Men snälla hur tar du så fina bilder!? Jag blir så avundsjuk, snällasnälla säg vad du har för kamera och objektiv?

Kommentera

