Host, host, strike a p-o-s-e.

Bild 1303.jpg

Bild 1309.jpg

Bild 1322.jpg

Bild 1323.jpg

När man är uttråkad och ensam hemma eftersom man är för sjuk för att följa med grabbarna på bio, då ingår det liksom att fota och lägga upp töntiga photobooth-bilder på bloggen. Johoodå för så är det.

Host, host.

Nu ska jag se på House.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Host, host, strike a p-o-s-e.

  1. Saga skriver:

    en kanske inte helt passande kommentar, med tanke på den intervju jag läste med dig i vera, men, jag måste bara säga att du är otroligt vacker. jag vet att det låter ytligt och dumt att säga så om en människa man inte känner, men samtidigt så har jag ju fått en liten del av dig genom din blogg, under lång tid. och jag vet att du är vacker även inuti, i dina tankar och ord och i ditt bemötande av människor. så, så här får det bli: du är finast och jag skulle vilja se ut exakt som du!

  2. Henrietta skriver:

    Jag håller med dig. Jag har precis varit hemma och sjuk i åtta dagar och då får man ta massa fjantiga kort, finns inte så mycket annat att göra. Krya på dig! =)

  3. Charlotte skriver:

    Jag gillar helt klart den sista bilden. Fler sådana!En blir så glad när en ser sådant. :DKram och krya på dig, din blogg är fantastisk.

  4. evelina skriver:

    Vill ha ditt utseende såå mycket! Du ser lite ut som Bat for Lashes tjejen på sista bilden på något konstigt vis, kanske bara är jag.. Men det är en stor komplimang iaf🙂

  5. emma skriver:

    Hur kan man vara sa vacker nar man ar sjuk? Tsss.

  6. lina skriver:

    Gillar ölen (?) i bakgrunden som dessutom flyttar på sig av sig själv, haha ;D

  7. Annika skriver:

    Haha – Lina, det är Fanta, och jag dricker ur den mellan det att bilderna tas. Såg det själv på bilderna och undrade om någon skulle lägga märke till det! :)och oj vad ni är snälla mot mig, raringar. TACK.

  8. Joel skriver:

    Va långhårig du har blitt. Det klär dig!

  9. Malin skriver:

    Hej Annika!Hoppas du blir frisk snart! Jag tänkte bara fråga om man någon gång kommer kunna köpa alla din sofis-mode-krönikor tillsammans någonstans. Har nämligen missat så många och jag skulle så gärna vilja läsa dom!Puss

  10. Petertoo999 skriver:

    Du ser lite tokig ut du!

  11. Vi saknar dig! Kom tilbaks och blogg!🙂 Ida

  12. Nina skriver:

    Du ser precis ut som Leigh Lezark på första bilden!🙂

Kommentera

