Voff!

lupus1.jpg

lupus3.jpg

lupus7.jpg

Vet ni, nu är jag förbannat trött på att vara såhär sjuk. Är rädd att jag inte ska hinna bli friskare innan min körkortsintensivkurs drar igång på måndag.

Men vi kanske kan titta på mina fina vargbilder så länge.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Voff!

  1. Navigaren skriver:

    Sötnosar, men är du helt säker på att du inte publicerar dem på uppdrag av naturvårdsverket? De gör ju allt för att plantera in varg i Sverige så att vi stadsbor ska kunna njuta av att den finns utan att behöva bry oss om livskvaliteten på landet. Jag vet att du är lantbo numera, men här är det maximal paranoia som gäller.

    • Annika skriver:

      Hahaha! Vargarna hälsar, ”ey, we’re Canadian wolves living in Berlin Zoo, keep your Swedish wolf-debate to yourselves!”

  2. Men åh, fina fina Annika. Krya på dig. Kramar

  3. Lina skriver:

    Vargar är underbara djur. Har haft turen att se en i det vilda (jag var liten och lekte i skogen med en kompis) samt träffat dem på djurparker. Jag har till och med fått vara med och mata dem och fått dem att äta ur handen på mig. Inte helt enkelt om man betänker att de vargar jag träffade inte var handtama.

Kommentera

