En skymt av sol.

solglimt.jpg

Idag har varit en alldeles underbar dag, med besök av fem av världens finaste tjejer: min mamma, mammas bästa vän Tove, och hennes tre flickor. Vi har myst med hästarna och gräddat tio tusen plättar.

Men till slut var de tvungna att åka, och nu ska jag försöka få ihop en krönika. Det går sådär. Saknar flickorna redan. Önskar så att jag fått behålla dem. Varför får Tove ha tre och jag inte en enda? Orättvist, det är vad det är.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till En skymt av sol.

  1. Petertoo999 skriver:

    Ja, 3 barn är nog det minsta man vill ha, fast man ska vara glad för varje man får, bara de är friska och glada. Fast du har ju inte ens ett kattskrälle, det är lite synd om dig.

    • Annika skriver:

      Eller hur, lite synd är det allt om mig. Jäkla Ronnie som envisas med att vara kattallergiker. Men förhoppningsvis får vi snart skaffa hund!

  2. Petertoo999 skriver:

    Hund är kul det med. Annika! Om du klickar på Petertoo999, så får du se en skön katt jag hade här för några veckor sedan, min minsta dotter kom hem med den, men jag beslöt att 3 barn och en katt fick vara nog, speciellt eftersom jag är ensam med dem..Jag har en flickvän men hon bor inte med oss…Man måste ju kunna ta hand om allt man har också.

Kommentera

