Några frågor.

IMG_3167.jpg

* Ska slemmet i mina lungor aldrig ta slut? Hur mycket kan det egentligen finnas där nere?

* Vart tog sommaren vägen?

* Kommer jag att drömma om att jag kör ihjäl mig själv, mina vänner och min familj varenda natt tills jag har körkortet i handen? Ännu längre?

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Några frågor.

  1. lina skriver:

    Åh. Du har också slem i dina lungor. Jag har också det och har haft det i ganska exakt en vecka nu. Hata!lina

  2. Syrrans Loppis skriver:

    Åh, jobbigt för dig med slem i halsen! Och jag undrar också var sommaren tog vägen?!

  3. Sama skriver:

    Nah, när du väl har körkortet och kan köra då byts kraschdrömmarna istället mot de frustrerande ”varför sitter jag i baksätet och kör bil, härifrån når jag ju inte pedalerna så nu måste jag ta mig fram medan bilen fortfarande kör”-drömmarna. De är inte så hemska, mest otroligt korkade. Krya!

Kommentera

