Ett svårt svar på en svår fråga.

Bild 2.png

Min favoritkrönikör har skrivit en förbannat bra text, den här veckan också. Läs den här.

(Nej, jag är inte partisk, jag har bara ypperlig smak både vad gäller krönikor och kärlek.)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Ett svårt svar på en svår fråga.

  1. Charlotte skriver:

    Så himla bra den var. Fast jag blev väldigt ledsen när jag läste kommentarerna. Upprörd. Skrev en arg och trött reaktion http://medlustenattvara.blogspot.com/2010/05/ja-det-finns-ett-fortryck.htmlMen han skriver väldigt bra och om ett viktigt ämne. Det förgyllde min natt att det finns kloka människor.

  2. Hanna skriver:

    Annika, du som har så förbannat bra smak när det gäller litteratur (och mycket annat!)- om lusten och tiden faller sig på kan du väl tipsa om några bra böcker att varva mellan trädgårdspåtningen och ruskdagarna i soffan? Jag känner att pocketutbudet är fattigt här hemma. Trevligt tisdag!

  3. Sara skriver:

    Kloka ord från Ronnie!Det tycker Gudrun Schyman också: http://www.newsmill.se/user/gudrunschyman/blogginlagg

Kommentera

