Heldragnalinjerhelvete.

IMG_3174.jpg

Min intensivkurs har inte börjat särskilt intensivt. Jag sitter och bläddrar i pärmar. Har gjort det hela dagen.

Det vore lögn att påstå att det är jätteroligt, men det är ju å andra sidan inte meningen, heller.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Heldragnalinjerhelvete.

  1. Charlotte skriver:

    Du har väldigt stor nytta av teorin när du väl ska ut och köra. Då gör du mindre fel :)När det känns som tråkigast, gör ramsor eller rita serier av teorin. Fokusera på målet att ta körkort!Jag tog själv det för bara någon vecka sedan och har fixat med min bil i helgen. Så himla lycklig nu.

  2. Jasmin skriver:

    Hej Annika! Jätte vacker blogg du skriver. Det är alltid roligt att läsa dina upplägg & se dina bilder .. får man säga att du liknar en mycket känd skådesperska vid namn Mona Zaki (kommer från egypten). Ni är så söta båda två! Ha en underbar fortsättning på din kväll

  3. Bea skriver:

    Hu! Den där bilden gav mig verkligen rysningar!😛 Men teorin är ju tyvärr verkligen nödvändig för att man ska klara sig ute på vägarna, har jag upptäckt! Är dock glad att jag fått körkortet nu och hoppas och tror att du också får ditt snart!😀 Kramar på dig!

  4. Nils skriver:

    Ja eller Nej? Jag kan inte svaret men har körkort!

Kommentera

