Min allra första…

Min allra första körlektion (den här omgången åtminstone – för sju år sedan tog jag ungefär tio tusen lektioner) börjar om en stund. I Flen. Och här står jag. I Stjärnhov. Är en idiot. Har missat bussen. Det var väl skoj?

IMG_3178.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Min allra första…

  1. Bloggläsare som vill fortsätta kunna läsa! skriver:

    Hej Annika!Tänkte om du kanske kan göra mig en udda tjänst, du kanske kan byta ut ordet sex i det här inlägget mot en siffra istället? Det är nämligen så att mitt nätverk på skolan plötsligt kategoriserar din blogg som sex och jag kan då inte läsa den på skolan alls då den blockas (vilket gör både mig och mina vänner väldigt ledsna). Lycka till körlektionerna! : )

Kommentera

