Fråga mig om hårfärg!

-1.png

Min mamma tycker att veckans krönika i Sofis mode är ”hur rolig som helst”. Hon hälsar att hon ”skrattade högt flera gånger”.

Nu är ju jag knappast känd för min eminenta humor, och det kan också vara så att min mamma säger så eftersom hon är min mamma. Men ni får gärna läsa och bilda er egen uppfattning. Och säg till om ni gillar den!

(Bilden ser helt konstig ut eftersom jag låg sjuk i influensa när jag skrev krönikan, och inte hade någon möjlighet att ta en ny bild. Fick skicka med en Ronnie knäppt ett par dagar tidigare, det där var den minst dåliga.)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Fråga mig om hårfärg!

  1. Petertoo999 skriver:

    Jag skrattar fortfarande ” helvete, näsan slog i taket”. Du är alltid läsvärd i alla fall..

  2. madde- skriver:

    jag förstååår inte. har du såndär brunt nu eller färgade du över det med det mörka igen? Jag har inte sett att du färgat håret något på senaste tid jööö. (frågade med tanke att detdär ljusbruna var så himlahimla fint)

    • Annika skriver:

      Jag har brunt hår, både före och efter färgningen. Färgade exakt samma färg som jag redan har. Ser lite konstigt ut på bilden, där är det typ orange. Det är det inte i verkligheten.

  3. Anna skriver:

    Bra artikel 🙂 Angående det där med hårfärg så kan jag ju erkänna att jag färgade håret blåsvart förra våren, efter inspiration av dina ”bläckfiskbilder”. Det blev mindre lyckat; Severus Snape med lugg istället för Louise Brooks. Blåsvart såg inte fantastiskt ut mot min hudton, men nu vet jag det i alla fall.

  4. Navigaren skriver:

    Gissningsvis så var det många av alla icke-köpare som visste precis hur du kände dig, det gör jag med.

  5. SARAVANJA skriver:

    hittar inte artikeln kan du inte länka? 🙂

Kommentera

