Som snö?

Bild 2.png

Bild 7.png

Bild 8.png

Bild 9.png

Bild 10.png

Bild 11.png

Bild 12.png

Bild 13.png

Bild 14.png

Det här är Ren Vokes. Hon är en av deltagarna i senaste säsongen av den smaskigaste guilty pleasure-serien of all times. America’s Next Top Model, alltså.

Jag tycker bara att hon är så himla himla himla himla himla himla himla fin.

Och så får hon mig att hämta kökssaxen och kapa av min långa tråkiga lugg sådär precis under ögonbrynen. Eller, inte riktigt. Men jag skulle vilja.

”Du är ju så fin som du är”, säger Ronnie. ”Du behöver väl inte förändra bara för förändringens skull.” Nähä? Varför skulle man annars förändra sig, då? För att undvika kärnvapenkrig?

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Som snö?

  1. sanna skriver:

    oj vad fin tjej

  2. Vi två, sjutton år skriver:

    Annika! Jag fick mitt hjärta stampat på för en vecka sedan och jag tror på riktigt att jag går sönder. Jag vet inte var jag ska ta vägen eller vad jag ens ska göra. Håkan Hellström i öronen har alltid fungerat, men nu gör tillochmed hans ord ont. Jag går sönder och.. vet bara inte vad jag ska göra. Får jag maila dig? Du brukar alltid ha så fina svar på allting. Får man be dig om hjälp?

  3. Tivolit skriver:

    Men du passar ju faktiskt galet bra i lugg, Annika!

Kommentera

