Bra och mindre bra.

Jaså. Sjuk igen. Minsann.

Nåväl. Jag fick vara halvfrisk och ta körlektioner i nästan tre dagar innan infektionen kröp tillbaka in i bihålorna och ner i halsen och lungorna. Över förväntan!

Och det går bra. Riktigt, riktigt bra. Jag hade inte kört på snart sju år, nu har jag kört i tre dagar, och jag har aldrig känt mig närmare ett körkort.

Vill passa på att säga till alla er som klarat uppkörningen och sitter där hemma med era körkort: FY VAD GALET DUKTIGA NI ÄR!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bra och mindre bra.

  1. Malin skriver:

    Du är duktig Annika! Kämpa på nu. För tänk, vad fantastiskt det kommer kännas när du har den där lilla lappen i handen. Åh. Magpirr!

  2. Ann skriver:

    Åh, Annika! Jag har också gjort två omgångar. En 2005 då jag köpte upp alla mina sparpengar på körlektioner och en sommaren 2008 som sedan äntligen blev ett körkort i januari 2009. Fyra uppkörningar och ÄNTLIGEN har jag körkort. Köpte egen bil i somras, helt olikt mig, men det är fint! Heja dig!

  3. Peter skriver:

    Tack!

  4. A skriver:

    Tack! Hatar att köra bil och har inte gjort det på flera år, så jag går mest runt och har dåligt samvete…Men skitsamma, jag klarade av att ta det, och det ska jag vara stolt över!Lycka till!

Kommentera

