That’s gay.

Försökte se Gossip Girl in i det längsta, men fick stänga av och hosta slem så ofta att jag lyckades glömma vad avsnittet handlade om efter varje hostattack. Insåg då att ”That’s Gay” fungerar bättre – de är inspelade i ett mer lämpligt feberformat. Korta, smarta, roliga och väldigt, väldigt sorgliga.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till That’s gay.

  1. Sanna Ulfsparre skriver:

    OMG. Jag hade just tagit mig igenom säsong 13 o 14 av ANTM och hade slut på distraktioner att förhala min uppsats med. Sen drabbas jag av detta… Jag vet inte om jag ska tacka eller gråta 😉 Nu måste jag verkligen träna på det där vuxna som kallas självdiciplin… 😛

  2. Sanna Ulfsparre skriver:

    Åh, det fanns typ bara 22 klipp. Och det tog en timme innan de var avklarade. Vet återigen inte om jag ska tacka för det eller bli besviken…Apropå ”No homo” har jag hört att det är stort på bodybuilderforum också, i stil med:”Åh, dina inoljade lårmuskler är så snygga (no homo)” eller ”Hur gjorde du för att få till en så välformad rumpa (no homo)”. Överkompensation?

Kommentera

