Eländig.

IMG_3189.jpg

God natt, där ute. 

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Eländig.

  1. Angelica skriver:

    Krya på dig fina du! Jag hoppas att du blir frisk snart för sommaren väntar utanför fönstret.Kram

  2. Elli skriver:

    Jag är likadan, eländig och sjuker, men tro mig, med lite tid är det borta och du blommar upp igen precis som vädret utanför! Stor Kram

    • Annika skriver:

      Ja, för de allra flesta är det ju så i alla fall. Själv kan jag räkna de dagar i månaden då jag är frisk på ena handens fingrar. Det är väldigt tråkigt.Kramar!

  3. Petertoo999 skriver:

    Annika, något är ju fel..Man brukar inte vara sjuk så ofta som du är..Du skulle kolla upp det där.

    • Annika skriver:

      Det har du helt rätt i. Mitt immunförsvar är oerhört svagt, och man vet (ungefär) vad orsaken är, men det finns inget lätt sätt att behandla mig.

  4. emma skriver:

    Krya pa dig finis!

  5. Li skriver:

    Nej vad trist. Krya på dig! Det är ju en himla bra grej med sommaren, även om man är sjuk kan man ligga ute på en filt och vara sjuk. Och iallafall få frisk luft samtidigt.

    • Annika skriver:

      Oj, näe, jag måste ligga inne i mörkret med kall vår handduk över pannan när jag är sjuk… mår vansinnigt illa av värmen.Och tack, Li!

  6. Amanda skriver:

    Jag är också förvisad till hemmet på grund av en helvetisk förkylning. Har aldrig hatat det så mycket som nu, med det rådande vädret! Hoppas vi blir friska snart.. kul är i alla fall att man får tid att läsa igenom dina krönikor när man ligger till sängs!

  7. Amanda W skriver:

    det finns väldigt mycket ångest när det är svårt att sova. nu är det i alla fall ljust ute. Stor kram och all kärlek, Amanda

  8. ellen skriver:

    jag är också dunderförkyld och jag blir det varje vår, i maj. när allt är som finast.jag vet inte riktigt hur man ska tänka positivt när det gäller förkylningar, men jag tycker att ditt exempel för några inlägg sen var fint. krya på oss annika!

Kommentera

